کد خبر: 340998
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
نشست مشترک مدیران‌کل کانون پرورش فکری و پارک علم و فناوری گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری به منظور همکاری‌های مشترک با هدف گسترش کانون شکوفایی خلاقیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان، ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت پرورش خلاقیت و راهکارهای حمایت از ایده‌پردازان با رئیس پارک علم و فناوری گلستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار که به منظور هم‌فکری و بررسی ظرفیت‌ها و نقاط مشترک جهت همکاری متقابل در محل پارک علم و فناوری برگزارشد، الهه غیناقی مدیرکل کانون، رسالت کانون را شناسایی و هدفمندسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: با توجه به اهداف مشترک می‌توانیم از ظرفیت‌های غنی و موجود یکدیگر در زمینه‌ی رشد و حمایت نوجوانان ایده پرداز بهره‌مند شویم.

وی افزود: تربیت و حمایت از نوجوانان خلاق و کارافرین و پرورش مهارت اعتماد به نفس در آنها می تواند نقش مهمی زندگی حرفه‌ای این نسل اینده ساز داشته باشد.

در ادامه رئیس پارک علم و فناوری گلستان ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند مدیرکل کانون به منظور تقویت دانش علمی نوجوانان بیان کرد: سرمایه انسانی و افراد دارای فکر و اندیشه از ابزارهای توسعه‌ هستند که قطعا خدمات قابل ارائه در این مجموعه پرورش و توانمندسازی افراد صاحب ایده می باشد.

حامد پاکنژاد با اشاره به این مطلب که پارک‌های علم و فناوری مکانی برای شکوفایی استعدادها، کسب و کارهای دانش محور می‌باشند و خدمات عمومی، مشاوره‌ای و آموزشی، خدمات فنی و تخصصی و ثبت اختراعات را به عهده دارند اظهار کرد: توجه به کودکان و نوجوانان و آموزش و فرهنگ‌سازی نقش مهمی را در آینده کارآفرینی دانش بنیان کشور دارد.

در این دیدار مقرر شد جلسات کارشناسی در خصوص امکان راه اندازی مرکز نوآوری دانش‌آموزی و حمایت از رویدادها اجرا شده و نتایج آن اعلام گردد.

نشست مشترک مدیران‌کل کانون پرورش فکری و پارک علم و فناوری گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =