آئین‌های افتتاح فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون در شهرهای آذربایجان شرقی

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آئین‌های افتتاح فعالیت‌های تابستانی خود را با حضور پرشور خانواده‌ها و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی آئین‌های افتتاح فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون در حالی برگزار شد که حضور پرشور و کم نظیر خانواده ها در کنار فرزندان خود از نکات قابل توجه و چشمگیر این برنامه‌ها بود.

این برنامه‌ها شور و اشتیاق کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز کانون و مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و گسترده آن حال و هوای خاصی به کتابخانه های کانون بخشید و در عین حال مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توضیحات مفصلی در خصوص عناوین فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که برای تابستان بچه‌ها پیش بینی شده است را ارائه کردند و به پرسش‌های والدین در این زمینه پاسخ دادند.

بازی، سرگرمی، نمایش عروسکی، تئاتر کاغذی، سرود، قصه گویی، مسابقه، اهدای جوایز، نمایش خلاق و معرفی کتاب به ویژه کتاب‌های تازه رسیده و بر پایی کارگاه‌های مادر و کودک در قالب فعالیت‌های هنری نظیر کارت پستال سازی، اوریگامی، قرائت متن ویژه ادبی به مناسبت آغاز فعالیت‌های تابستان و پخش فیلم و انیمیشن از جمله برنامه‌هایی بود که در این آئین برگزار گردید.

مراکز 7گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز و نیز در شهرهای هادیشهر، مرند، شبستر، آذرشهر، عجب شیر، مراغه، ملکان، چاراویماق، میانه، هشترود، بستان آباد، سراب، ورزقان، کلیبر و اهر میزبان این برنامه‌ها بودند. کتابخانه سیار روستایی ورزقان نیز برنامه‌های به همین مناسبت در یکی از مدارس روستایی برگزار کرد.

فعالیت‌های ویژه تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با شعار "تابستانتو بساز" و برگزاری ده‌ها فعالیت و برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی با مشارکت خانواده‌ها و حلقه‌های مردمی در شهرها و روستاهای استان در حال برگزاری است.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا و اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =