برگزاری کارگاه فن بیان در قصه‌گویی

کارگاه فن بیان در قصه گویی توسط عفت تفضلی از قصه گویان بین المللی با حضور اعضای مجازی این کارگاه در روستای انجیره از توابع شهرستان بندرخمیر به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ اعضای کارگاه مجازی کارگاه فن بیان در قصه گویی میزبان عفت تفضلی قصه‌گوی بین‌المللی  شدند.
  پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: ۱۶ نفر از اعضای مجازی کانون که همگی اهل  روستای انجیره از توابع بندر خمیر در استان هرمزگان هستند، خواستار برگزاری کارگاه حضوری شدند. 
پشتکوهی اذعان کرد: با توجه به رسالت و تعهد کانون نسبت به بهره مندی کودکان ونوجوانان در شهرستان ها، روستاها و مناطق کم برخوردار که دسترسی به مراکز کانون و فعالیت ها را ندارند و به جهت شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی در قالب کارگاه ها تخصصی و  فعالیت های اوقات فراغت، کانون استان هرمزگان اقدام به برگزاری های دوره های مجازی کارگاه ها نمود.

وی افزود: در راستای عدالت فرهنگی اداره کل کانون با اعزام مدرس قصه‌گویی  یک جلسه کارگاه حضوری تحت عنوان قصه گویی و شناخت قصه ها برای اعضای مجازی در این دوره  برگزار کرد.

مدیرکل کانون هرمزگان ضمن تشریح این فعالیت گفت:در این کارگاه مدرس به تاریخچه قصه‌و قصه‌گویی اشاره کرد  و به بررسی شیوه‌های  مختلف قصه‌گویی پرداخت.وی دراین کارگاه برای اعضا قصه گویی نمود و اعضا هم برای والدین خود قصه هایشان را گفتند.
گفتنی است،  کارگاه حضوری قصه‌گویی و شناخت قصه ها در روستای انجیره در جمع اعضا و والدین و با حضور عفت تفضلی مربی فرهنگی مجتمع آفرینش برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =