اجرای طرح "هر کلاس یک قفسه کتاب" در تبریز

به منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، فاز اول طرح "هر کلاس یک قفسه کتاب" با حضور مسئولان کانون و آموزش و پرورش استان در مدرسه آتا مهدی قلیپور منطقه باغ معروف تبریز اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این طرح در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش نشاط روحی و توسعه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در حال برگزاری است.

مرحله اول طرح "هر کلاس یک قفسه کتاب" با استقرار کتابخانه‌های کلاسی که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده است در ۱۰ کلاس مدرسه آتا مهدی قلیپور منطقه باغ معروف تبریز آغاز و توسط دانش آموزان این مدرسه در کلاس‌ها نصب شد.

علی بینش مدیر کل کانون استان در این برنامه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در توسعه فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت‌های سواد خواندن در بین دانش آموزان ابتدایی تاکید کرد فاز دوم طرح "هر کلاس یک قفسه کتاب" نیز در دیگر مدارس تبریز با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه اجرا خواهد شد.

اکبری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات موثر کانون و همکاری و تعامل سازنده  با آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست مطالعه کتاب را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم جمعی از دانش آموزان مدرسه آتا مهدی قلیپور ضمن اجرای سرود با قرائت متنی از اقدام صورت گرفته در نصب کتابخانه‌های کلاس تشکر کردند.

گزارش تصویری این برنامه‌ را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =