بچه‌های بوموسی اوقات فراغت متفاوتی را تجربه می‌کنند

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بوموسی از برگزاری کارگاه های متفاوت و جذاب در تابستان امسال در مرکز فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زینب مرادزاده مربی مسئول مرکز بوموسی گفت: مرکز فرهنگی هنری بوموسی امسال  با شعار « تابستونتو بساز» اوقات فراغت متفاوتی را برای کودکان ونوجوانان جزیره  آغاز کرد.در همین راستا اعضا و والدین مرکز سه شنبه ها میزبان  مدرسین متخصص از استان شدند.
مرادزاده افزود: در هفته گذشته نشست توجیهی کارگاه های تابستانه با حضور نوشین فرهادی کارشناس هنری  کانون استان هرمزگان ،سعید پهلوانی مدرس فن بیان با حضور والدین و اعضای نوجوان در سینما کودک این مرکز برگزار شد.

 بچه‌های بوموسی اوقات فراغت متفاوتی را تجربه می‌کنند
وی عنوان کرد:در هفته گذشته سه کارگاه تک جلسه ای ریتم و گیم ویژه مادر و کودک،آزمایشگاه و انیمیشن نیز برگزار شد.

 بچه‌های بوموسی اوقات فراغت متفاوتی را تجربه می‌کنند
وی با بیان اینکه با حضور محمد امین پاسلارزاده دبیر آکادمی فیزیک و نجوم در این جزیره و برگزاری کارگاه های علمی تصریح کرد: کارگاه آزمایشگاه به مدت سه ساعت و در سه بخش در این مرکز برگزار شد.بخش اول آزمایش ها با موضوع الکتریسیته و سپس استفاده از میکروسکوپ،بخش دوم با موضوع آزمایش های شیمیایی و بخش سوم با موضوع صوت و نور همراه با جلوه های ویژه.

 بچه‌های بوموسی اوقات فراغت متفاوتی را تجربه می‌کنند
مربی مسئول مرکز اظهار کرد: مباحث ارائه شده در این کارگاه آشنایی با سیستم شنوایی و بینایی انسان،فیلترهای رنگی،سلول های رنگی چشم انسان،آشنایی با انواع لیزرها،آشنایی با قوانین شکست و بازتاب نور استفاده و آشنایی با انواع آینه ها و عدسی ها،آزمایش‌های شیمیایی،آزمایش‌های مثلث، آتش رسانایی بدن انسان، آزمایش های جذاب آب و آبگریز، نمایش لیزری همراه با جلوه های ویژه شادی بود.
همچنین کارگاه ریتم و گیم از دیگر کارگاه های برگزار شده در این مرکز بود افزود: این گارگاه در یک ساعت با حضور والدین و اعضای نوباوه و نوخوان با هدف تقویت توجه دیداری در کودک،پرورش خلاقیت،تقویت  مهارت شنیداری برگزار شد.

 بچه‌های بوموسی اوقات فراغت متفاوتی را تجربه می‌کنند
گفتنی است، جلسه توجیهی تولید انیمیشن برای گروه سنی نونهال و نونگاه با حضور لادن خرمی مدرس کارگاه های تخصصی انیمیمیشن برگزار شد. این جلسه پیش نیاز برگزاری دوره های انیمیشن در مرکز فرهنگی هنری بوموسی را شامل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =