کد خبر: 341273
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
بازدید 38
تکاپوی خردادماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در ماه خرداد با حضور پررنگ‌تر اعضا روزهای پرتکاپویی را می گذرانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه های متنوع با اعضای خود همراهی می کنند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند کارگاه آموزش و ساخت "عروسک نه " در راستای  تقویت مهارت نه گفتن به آسیب‌های اجتماعی برگزار شد

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا با برگزاری یک ویزه برنامه آغاز فعالیت‌های تابستانی را جشن گرفت.

این برنامه با شعار "تابستونتو بساز" با همکاری کانون یاران مرکز بویین زهرا با بخش‌های متنوعی مانند قرائت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، قصه گویی اعضای نوجوان، اجرای موسیقی کودک توسط اعضا، اجرای موسیقی سنتی با اجرای اعضای نوجوان ، اجرای مسابقه، معرفی کلاسهای تابستان و گرامی‌داشت شهدای خدمت با دکلمه خوانی برگزار شد.

120 عضو کودک و نوجوان به همراه شماری از خانواده‌ها دراین مراسم حضور داشتند.

همچنین این مرکز  به مناسبت گرامی داشت  روز ملی قصه گویی  با حضور  80 مهمان کودک و نوجوان فعالیت قصه گویی ، آشنایی با قصه و اهداف قصه را انجام داد، در این برنامه مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد برای اعضا قصه‌گویی کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با همکاری خانه نمایش کانون استان برای آغاز فعالیت‌های تابستاانی مرکز ، بچه‌های این شهرستان را به تماشای نمایش«زری و آب پری» دعوت کرد که موضوع آن درباره صرفه جویی در مصرف آب بود.

برگزاری پویش فصل گرم کتاب دیگر فعالیت این مرکز در استقبال از تابستان بود.

تکاپوی خرداماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

تکاپوی خرداماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =