جلسه شورای فرهنگی با هدف پیش‌بینی ویژه برنامه‌های دهه ولایت برگزار شد

مربیان کانون پرورش فکری استان قم با حضور در جشن‌های دهه ولایت در مناطق مختلف شهری قم به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، جلسه مشترک با اداره گردشگری شهرداری قم در راستای پیش‌بینی ویژه‌برنامه‌هایی با هدف هرچه‌ باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در سطح استان قم و حضور و تعامل کانون پرورش فکری و شهرداری برای برگزاری جشن‌هایی متناسب با خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

جلسه شورای فرهنگی با هدف پیش‌بینی ویژه برنامه‌های دهه ولایت برگزار شد

در این جلسه که با حضور شهرزاد حدادپور سرپرست کانون پرورش فکری استان قم، حمیدرضا نادری راد رییس اداره گردشگری شهرداری قم، مجید علیزاده مسئول امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، کارشناسان ستادی و مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری برگزار شد در خصوص نحوه حضور و تعامل کانون در جشن‌های دهه ولایت در سطح بوستان‌های استان قم به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. بر همین اساس بنا شد مربیان کانون هر شب با حضور در این جشن‌ها که در مناطق مختلف شهری قم برگزار می‌شود به قصه‌گویی برای خانواده‌ها بپردازند که علاوه بر آشنایی کودکان  و نوجوانان و خانواده‌ها با این آیین اصیل ایرانی، یکی از پررنگ‌ترین فعالیت‌های کانون نیز به مردم معرفی شود. 

برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری جنبی در این جشن‌ها نیز از دیگر مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بنا شد در اجرای جشن بزرگ دهه ولایت که توسط مراکز کانون قم و در شهرک صادقیه برگزار خواهد شد به تعامل و هم‌افزایی با شهرداری پرداخته شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =