بازدید معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در بازدید از مرکز شماره یک نیشابور از مربی مسئول کتابخانه پستی نیشابور به دلیل کسب رتبه اول در امانت کتاب در میان کتابخانه‌های پستی کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با عید سعید قربان و دهه فرخنده امامت و ولایت، مهدی دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه به همراه احمد شافعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بنت الهدی کریمداد مدیر روابط عمومی فرمانداری نیشابور با حضور در کتابخانه پستی نیشابور از زهره اکبرآبادی مربی مسئول این مرکز به دلیل کسب رتبه اول در امانت کتاب در میان کتابخانه‌های پستی کشور قدردانی کرد.

بازدید معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نیشابور با ابراز تشکر از تلاش‌های مربیان کانون در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اظهار کرد: نهادینه کردن این فرهنگ غنی که میراث گذشتگان مذهبی و ملی ماست یکی از وظایف مهمی است که شما به خوبی آن را انجام می‌دهید و در این میان کتابخانه پستی به جهت ارتقاء این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان روستایی که دسترسی به کتابخانه ندارند، قابل توجه است. مهدی دونده گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در همه زمینه‌ها برای کودکان و نوجوانان اقدام نماید و باید خانواده‌ها آشنایی بیشتری از فعالیت‌های کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته باشند. مقام عالی دولت در نیشابور ضمن بازدید از مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در باغ ملی نیشابور، در جمع اعضاء حضور یافته و با شیوه اجرای برنامه‌های فرهنگی کتابخوانی و خلاصه‌گویی اعضاء آشنا شد و از اعضائی که به ارائه فعالیت در این زمینه پرداختند تقدیر کرد. وی در ادامه یاد و خاطره زنده یاد دکتر محمد رضا حکمت، خیر کانون‌ساز نیشابوری را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =