آئین‌های دهه امامت و ولایت با حضور کودکان و نوجوانان

با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری به میزبانی مراکز کانون استان آذربایجان شرقی آئین‌های بزرگداشت دهه امامت و ولایت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی مراکز کانون استان با پیش بینی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی به استقبال دهه امامت و ولایت رفته‌اند.

به همین مناسبت فضای مراکز کانون‌ با طرح دیواری و معرفی کتاب‌هایی با موضوع امامت و ولایت و برگزاری آئین‌های ویژه با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به این موضوع اختصاص یافته است.

معرفی ویژگی‌های عید بزرگ قربان و عید فرخنده غدیر، معرفی شخصیت والای حضرت امیرالمومنین علی (ع) و نیز معرفی واقعه غدیر در قالب فعالیت هائی نظیر قصه‌گویی، نمایش خلاق، مسابقه و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که در حال برگزاری است.

این برنامه‌ها از ابتدای هفته جاری آغاز و تا ۵ تیر ماه مصادف با عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان بنیاد غدیر استان برنامه‌های گسترده‌ای را به همین مناسبت تدارک دیده است این برنامه‌ها با مشارکت نهادها و سازمان‌ها و نیز دیگر گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =