کد خبر: 341377
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
دوره "مربیگری نوشتن" برای مربیان مدعو ادبی برگزار شد

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دوره آموزشی مهارت ادبی مربیان مدعو با عنوان «مربیگری نوشتن» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی سمیه سلامی راد کارشناس مسئول ادبی با اعلام این خبر گفت: این نشست همزمان در فضای مجازی و در دفتر استان با حضور ۱۰ مربی مدعو و رابطان ادبی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور هانیه سلامی‌راد برگزار شد.

کارشناس مسئول ادبی استان افزود: این نشست در روز نخست با محوریت ویژگی‌های کمی و کیفی کارگاه‌های ادبی، مخاطب‌شناسی و سازوکار کارگاه‌های ادبی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان و نماینده مجلس همراه شد. امامی‌راد، نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی در دوره آموزشی مهارت ادبی مربیان شرکت کرد.

امامی‌راد در این نشست از اهمیت نقش مربی و معلم ادبیات سخن گفت و یادآور شد که ما مفاخر ادبی و قله‌های ادبی، علمی، هنری فراوانی داریم که وظیفه ماست این مفاخر را معرفی کنیم. تبیین، روشنگری درباره فرهنگ وظیفه اصلی معلم و مربی ادبی است. این نماینده مجلس از نقش فردوسی در پاسداشت زبان فارسی سخن گفت و تأکید کرد ما باید میراث‌دار خوبی باشیم و دانش‌آموزان را با سرآمدان و قله‌های ادبیات آشتی بدهیم. سلامی راد در پایان عنوان کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی به دلیل کمبود نیرو در مراکز مشهد از اعضای ارشد و مربیان توانمند به صورت فصلی دعوت به همکاری کرده است. نشست کارگاهی «مربیگری نوشتن» با هدف آموزش این مربیان و با همراهی مربی باسابقه و توانمند مجازی استان هانیه سلامی‌راد برگزار شد.

دوره «مربیگری نوشتن» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =