کد خبر: 341400
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
بازدید 79
فعالیت مراکز همدان در آخرین روز از بهار

مراکز فرهنگی- هنری کانون در آخرین روز از بهار فعالیت‌های متنوعی را با کمک والدین و اعضا در راستای شعار کانون تابستانتو بساز انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری کانون در آخرین روز از بهار فعالیت‌های متنوعی را با کمک والدین و اعضا انجام دادند.

فعالیت مراکز همدان در آخرین روز از بهار

مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 ملایر

والدین در مرکز حاضر شده و برای بهتر انجام گرفتن برنامه‌ها با مسئول مرکز جلسه هم اندیشی برگزار کردند و در این برنامه یکی از مادران به اعضا کاردستی آموزش داد. در ادامه معرفی کتاب صورت گرفت و مادران آن کتاب را هم خوانی کردند.

فعالیت مراکز همدان در آخرین روز از بهار

مرکز فرهنگی- هنری سیار روستایی

کتابخانه سیار روستایی همدان در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخودرار وپیوستن به چله خدمت با حضور در روستای قلی کندی به اجرای برنامه‌های فرهنگی، بازی و سرگرمی پرداخت و نیز با اهدای خمیر بازی به بچه‌های روستا اوقات شادی را برای آنها ایجاد کرد . در ادامه یک انیمیشن برای آنها پخش شد. گفتنی است این روستا در ۴۱ کیلومتری شهر همدان واقع شده و 8 دانش اموز ابتدایی و۴ نوجوان متوسطه اول دارد که در روستای مجاور مشغول به تحصیل هستند.

فعالیت مراکز همدان در آخرین روز از بهار

مرکز فرهنگی- هنری شهر مریانج

مرکز مریانج برای اعضای نوجوان پسر خود یک اردوی علمی در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای برگزار کرد. در این برنامه ابتدا در مورد تعداد کارگاه‌های آموزشی صحبت شد و  مطابق گرایش اعضا آنها از سه کارگاه تعمیر لوازم خانگی، کارگاه  cnc  و کارگاه تعمیر اتومبیل دیدن کردند. دراین کارگاه‌ها کارشناس هر بخش به طور کامل برای اعضای نوجوان مطالب را توضیح داد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

مرکز فرهنگی- هنری شهر شیرین سو

در این مرکز نوجوانان پسر بعد از شنیدن داستان حضرت علی (ع) در روز عید غدیر خم و اهمیت این روز با کمک و راهنمایی مربی خود نقاشی دستان آسمانی را کشیدند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =