کد خبر: 341423
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
بازدید 18
نقاشی با موضوع اهدای خون در کانون استان ایلام

باحضور مدیران کل کانون و انتقال خون استان ، برنامه ای با موضوع اهمیت اهدای خون وترویج فرهنگ آن و آگاه سازی کودکان و نوجوانان با گروه های مختلف خونی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام , این ویژه برنامه روز پنج شنبه ۳۱ خرداد  با حضور مدیران کل کانون و انتقال خون استان و  اعضای فعال مرکز سه ایلام و والدین آنان با برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع اهمیت اهدای خون وآگاه سازی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ بخشش و اهدا خون به افراد نیازمند به آن برگزار شد.

نقاشی با موضوع اهدای خون در کانون استان ایلام
فاطمه رستگار ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، ضمن تاکید بر اهمیت اهدای خون و ترویج این فرهنگ در بین مردم و آگاه سازی کودکان ونوجوانان در خصوص این امر مهم و ارزش نجات جان هم نوعان با اهدای خون و اهدای زندگی در ادامه در خصوص فعالیت های کانون صحبت نمود . 
وی افزود  : خوشبختانه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از همکاری و مشارکت حلقه‌های میانی و نیروهای جهادی و مردمی در زمینه‌های مختلف مذهبی، علمی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی، اعتقادی، مهارتی و... برای کودکان و نوجوانان استقبال کرده و تعامل خوب و مناسبی وجود دارد.

نقاشی با موضوع اهدای خون در کانون استان ایلام
همچنین در این برنامه از اعضای فعال مرکز سه ایلام توسط مدیرکل انتقال خون تقدیر به عمل آمد . 
نقاشی با موضوع اهدای خون در کانون استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =