برگزاری بیست و دومین جلسه انجمن شاعران نوجوان آینه های ناگهان مرکز مسجدسلیمان

بیست و دومین جلسه انجمن شاعران نوجوان آینه های ناگهان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، بیست و دومین انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان مرکز فرهنگی هنری کانون مسجد سلیمان با حضور اعضا و زینب خورشیدی مربی ادبی مرکز برگزار شد. بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست سه عضو آثار خود را خواندند که توسط مربی و دیگر اعضا نقد و بررسی شد .

زینب خورشیدی مربی ادبی و مسئول انجمن ضمن قدردانی از حضور اعضا و ارائه آثار زیبایشان گفت: کلمات در شعر نقش مهمی دارند انتخاب کلمه و چگونگی استفاده از آن در جمله و نگاه دقیق و شاعرانه است که به شعر هویت و شاعرانگی می بخشد .

وی افزود: کلمات جان دارند و عاطفه و احساس شاعر را منتقل می کنند . خورشیدی تشریح کرد: زبان شعر باید از نثر جدا باشد چون اساسا شعر و نثر با هم متفاوت هستند و باید دقت کنیم که این نکته را در نظر داشته باشیم که هر چه کلام ما تخیل بیشتری داشته باشد شاعرانه تر است . مربی ادبی مرکز مسجد سلیمان ضمن معرفی آثار بزرگان شعر و ادب فارسی از اعضا خواست تا از مطالعه غافل نشوند و به همه چیز نگاهی متفاوت داشته باشند تا بتوانند اشعاری متفاوت خلق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =