کد خبر: 341463
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
بازدید 38
تولید محتوا برای نوجوانان انجام می‌شود

نشست هم‌اندیشی مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مسئول آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج سپاه ثارالله برگزار شد.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، تولید محتوا برای نوجوانان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز آفرینش‌های بسیج سپاه ثارالله در نشست هم‌اندیشی اکبر خدادادی مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی کانون استان و محمدرضا کلانتری مسئول آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج مقرر شد.

بنابر این خبر، در این نشست که ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح «کانون و خانواده» را که با هدف استفاده از حلقه‌های میانی برای شناسایی و رفع نیازهای بچه‌ها و ورود کانون به جمع کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها طراحی شده است را تشریح و سیاست‌های کلان کانون یعنی نوجوان‌محوری، مرکز محوری و مخاطب‌محوری را بیان کرد.

همچنین، کلانتری نیز با اشاره به همکاری‌های موفق سال‌های قبل ادامه تولید مجموعه قصه‌های «یاور» با محوریت قصه‌های برگزیده بخش سردار سلیمانی جشنواره قصه‌گویی را از برنامه‌های سال جاری دانست.

همچنین، تهیه و تولید کتاب صوتی با محوریت امید وامیدآفرینی ویژه نوجوانان، مشارکت در تهیه و تولید کتاب با محوریت زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه گلزار شهدای کرمان، پرداخت و الگوسازی شخصیت‌های تاثیرگذار دوره کودکی و نوجوانی از دیگر موارد مورد تفاهم این نشست بود.

این در حالی است که، همکاری در برگزاری جشنواره استانی قصه‌های قرآنی و دفاع مقدس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان دو سازمان با توجه به نیاز و تخصص‌شان از دیگر موضوعات مورد گفتگو بود.

تولید محتوا برای نوجوانان انجام می‌شود

تولید محتوا برای نوجوانان انجام می‌شود

تولید محتوا برای نوجوانان انجام می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =