کد خبر: 341477
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
چهل‌ویکمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

چهل‌ویکمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست حامد علامتی مدیرعامل کانون ارایه گزارشی از پیگیری‌های انجام شده در خصوص مصوبه‌های جلسه‌های قبلی را خواستار شد، که مواردی از جمله تعرفه‌های واردات، موضوع ثبت تولیدات داخلی در سامانه جامع تجارت و مصوبه‌های قبلی شورا گزارش داده شد.

علامتی تأکید کرد: نظر به ضرورت تهیه یک آمار یکپارچه، کمیته‌ای متشکل از گمرک، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مرکز آمار، وزارت صمت و تولیدکنندگان برای رسیدن به یک آمار قطعی و حساب شده ایجاد شود.

چهل‌ویکمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

همچنین محمدحسین فرجو نخستین دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی اشاره‌ای به تاریخچه شکل‌گیری شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشکلات و چالش‌های آن در طول این سال‌ها داشت.

در ادامه موضوع نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بر اتاق‌های فرار و کسب و کارهای مرتبط بررسی شد و قرار شد در جلسه‌های مشترک با بنیاد ملی این موضوع مورد بحث و گفت‌وگوی جدی‌تر قرار گیرد.

موضوع لزوم دسترسی‌های شورا در حوزه واردات اسباب‌بازی از ابتدای ثبت سفارش تا زمان ترخیص کالا از دیگر موارد مورد بحث این نشست بود.

در این جلسه محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید تلویزیون نیز از مصوبه‌های جدید سازمان صدا و سیما خبر داد که براساس آن همکاری تولیدکنندگان با این سازمان برای تولیداتی با موضوع پیوست‌های فرهنگی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

چهل‌ویکمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

چهل‌ویکمین جلسه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای این شورا روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسه‌های مدیرعامل کانون برگزار شد.

چهل‌ویکمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =