کد خبر: 341568
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
بازدید 40
تشکیل شورای والدین در مرکز سه شیراز

لیلا کرهانی گفت: این شورا ها می تواند به پیشبرد عملیاتی کارگاه های مراکز، با رویکرد های خانواده محوری، مرکز محوری و جذب عضو، و رویکرد های تربیتی و مهارتی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در ۱ تیر ماه ۱۴۰۳، و همزمان با شروع ثبت نام کارگاه های تابستانی با شعار «تابستونتو بساز»، جلسه شورای والدین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سه شیراز برگزار شد.

لیلا کرهانی کارشناس مسئول فرهنگی و مسئول مرکز سه شیراز، در این جلسه با جمعی از مادران به گفتگو پرداخت؛ و اعلام کرد: کارگاه‌های تابستان امسال با شعار «تابستونتو بساز» و با رویکردهای مهارتی، تربیتی، علمی و تجربی برگزار می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر فعالیت‌های معمول کتاب‌خوانی و رایگان مرکز، فعالیت‌های متنوعی همچون معرفی نامداران، قصه‌گویی، روخوانی کتاب، نمایش فیلم، نمایش خلاق، سفالگری، شعرخوانی، کاردستی، بحث آزاد، بحث کتاب، معرفی شخصیت‌ها، معرفی وقایع و ایام و معرفی کتاب که  در برنامه قرار دارند؛ کارگاه‌های جدید و متنوعی نیز برای تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

کرهانی بر اهمیت نقش شورای والدین در مراکز تأکید کرد؛ و گفت: این شوراها می‌توانند به پیشبرد عملیاتی کارگاه‌های مراکز با رویکردهای خانواده‌محوری، مرکزمحوری، جذب عضو و رویکردهای تربیتی و مهارتی کمک کنند.

وی همچنین افزود: با برنامه‌ریزی و همکاری در این شورا، امسال کارگاه‌های پربارتری را خواهیم داشت.

لازم به ذکر است، در این جلسه همچنین درباره برنامه‌ریزی برای بهتر برگزار کردن کارگاه‌های تابستان و جشن‌های تابستانی، برنامه‌های عید غدیر، نقش دهی به والدین در پیشبرد اهداف عملیاتی مرکز، و دیگر موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =