مربیان هنری نقش مهمی در شاداب سازی مراکز دارند

مدیرکل کانون مازندران در گردهم‌آیی مربیان هنری استان بر نقش مربیان در شاداب سازی مراکز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی در نخستین گردهم‌آیی مربیان هنری این کانون در سال ۱۴۰۳ با مهم خواندن نقش مربی در کانون گفت: مربی نقش مهمی در تربیت دارد. در کانون پرورش فکری نیز مربی ستون و محور  فعالیت مرکز است.

مربیان هنری نقش مهمی در شاداب سازی مراکز دارند

وی با تاکید بر حضور موثر مربی در فعالیت‌های کانون و همراهی با مسئول مرکز، به ارتباط مربی با اعضا اشاره نمود و افزود: یکی از مسایل مهم در پایدار سازی توجه به عضو و فعالیت‌های اوست.

فاضلی به طرح شاداب سازی در مراکز نیز اشاره داشت و در این خصوص اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات و جذابیت بصری و محتوایی، طرح شاداب سازی مراکز با تاکید مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون در تمامی مراکز در حال اجراست. بر همین اساس لازم است تا مربیان هنری ورود موثری در این حوزه داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در ادامه صحبت‌هایش از نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری به عنوان سه رسالت محوری کانون یاد کرد و خواستار توجه بشتر مربیان کانون به این سه اصل برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز شد.

در ادامه این نشست مربیان هنری نیز به بیان دیگاه‌ها و سوال پرداختند که از سوی مدیرکل و معاونین فرهنگی و اداری و مالی پاسخ داده شد.

مربیان هنری نقش مهمی در شاداب سازی مراکز دارند

بخش دیگر این گردهمایی برپایی نشست تخصصی مربیان با کارشناس آفرینش‌های هنری کانون بود که در مجموعه پارک جنگلی زارع ساری برگزار شد.

در این نشست مربیان هنری به ارایه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداختند و برنامه‌های اجرایی سال جاری را مطرح نمودند.

همچنین در این نشست از نوجوان محوری، مخاطب محوری و مرکز محوری صحبت شد و طرح‌ها و ایده‌های مربیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه نعمیه خنکدار، کارشناس آفرینش‌های هنری به بیان انتظارهای خود پرداخت و خواستار به روزرسانی کارگاه‌های هنری و کیفیت بخشی به این فعالیت‌ها شد.  

برای دیدن  دیگر تصاویر این نشست روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =