ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

هم‌زمان با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مربیان و مسوولان کانون پرورش فکری در سراسر کشور و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مسوولیت‌های اجتماعی و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار کردند.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بسیاری از کارکنان و مربیان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که شعبه اخذ رای بود به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند که خبر و تصاویر آن پیش از این در سایت‌ها و فضاهای رسانه‌ای کانون منتشر شده است.

 بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراخوان ادبی و هنری «رای اولی‌ها» با هدف تشویق نوجوانان برای حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.

نشست تبیینی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری  نیز با حضور کارکنان و مربیان کانون استان و سخنرانی معاون سیاسی سپاه عاشورا برگزار شد.

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند.

ایستگاه نقاشی و دل‌نوشته‌های ادبی با موضوع حماسه حضور در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرین شهر استان اصفهان برگزار شد و اعضا به همراه خانواده‌های‌شان در این برنامه شرکت کردند.

هم‌چنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراخوان مسابقه عکاسی "یک ملت، یک صندوق" را برای نوجوانان منتشر کرد.

اعضای رای اولی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» شرکت کردند و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان محل استقرار صندوق‌های رای و میزبان بسیاری از رای اولی‌ها بودند.

فراخوان عکاسی با عنوان «وعده دیدار» به همت کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر و از کودکان و نوجوانان دعوت شد تا از حضور خود و خانواده‌های‌شان در پای صندوق‌های رای عکاسی کنند.

آیین «شکوه خدمت در مسیر دانایی» در کانون همدان به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور خدمت و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات به‌ویژه رأی اولی‌ها با حضور استاندار، مدیران کل استانی و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون برگزار شد.

جلسه هم اندیشی نخبگان استان کردستان با موضوع گفتمان‌سازی با هم‌گرایی و هم‌افزایی در عرصه انتخابات با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه برگزار شد و به‌صورت تریبون آزاد درباره مشارکت پرشور رای اولی‌ها و نحوه بالا بردن درصد شرکت عموم در استان، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نقدهایی بیان شد.

نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و دیگر مسئولان شهرستان، توسط ستاد حکمرانی مردمی شهرستان روانسر برگزار شد.

در کانون استان خراسان شمالی از روزهای آغاز بحث انتخابات پویشی با عنوان «خانه خوبان» ویژه کودکان و نوجوانان راه‌اندازی  و از کودکان و  نوجوانان علاقه‌مند دعوت شد با ارسال پوسترهای تبلیغاتی خود در این پویش شرکت کنند.

هم‌چنین بسیاری از مسوولان کانون در استان‌های مختلف در پیام‌های ویدئویی و صوتی یا مصاحبه با رسانه‌های مختلف از اقشار مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =