لزوم مانع‌زدایی در راه‌اندازی کانون شهرستان خمام/ بنای غیرقانونی شهرداری‌تخریب‌شود

رئیس‌کل دادگستری گیلان گفت: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیرقانونی ایجاد شده در مسیر ورودی مرکز درحال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان را تخریب‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، حجّت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان روز دوشنبه ۱۱تیر ۱۴۰۳ در بازدید از ساختمان درحال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام، بر لزوم تخریب بنای‌غیرقانونی شهرداری این شهر در مسیر ورودی ساختمان درحال‌احداث این مرکز فرهنگی هنری تاکیدکرد.

او با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از شروع این پروژه می‌گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: شهرداری خمام بدون رعایت ضوابط و قوانین اقدام به ساخت غرفه‌هایی مقابل این بناکرده که موجب اخلال در تکمیل و استفاده از ساختمان کانون پرورش فکری شده است.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیرقانونی ایجادشده را تخریب‌کرده و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز زیرساخت‌های لازم برای تامین آب، برق و گاز مورد نیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم‌کنند.

حجّت‌الاسلام صادقی نیارکی اظهار امیدواری‌کرد: این پروژه کمتر از یک ماه به بهره برداری‌رسیده و مردم، به ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از ظرفیت‌های این مرکزفرهنگی‌هنری در راستای ارتقای فرهنگ، آموزش و پرورش و کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شوند.

لزوم مانع‌زدایی در راه‌اندازی کانون شهرستان خمام/ بنای غیرقانونی شهرداری‌تخریب‌شود

گفتنی‌است، در این بازدیدمیدانی، سیّدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان حضورداشت و به تشریح موانع و برنامه‌های پیش‌رو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =