نوجوانان علاقه‌مند البرزی می‌توانند به باشگاه نوجوانان کار آفرین( بُنک) بپیوندند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از نوجوانان البرزی برای پیوستن به باشگاه نوجوانان کار آفرین ( بنک) دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، معصومه ترکاشوند، کارشناس آموزش و پژوهش استان ضمن اعلام این مطلب افزود با توجه به سیاست‌های کلان کانون کشور مبنی بر نوجوان محوری، مخاطب محوری و عضو محوری و همچنین در راستای اجرای طرح‌های مدیر کل کانون استان در راستای جذب نوجوانان سه باشگاه جدید در  تابستان امسال، در حوزه‌ی نوجوان فعالیت خود را آغاز  خواهد کرد تا نوجوانان بتوانند آنگونه که دوست دارند و بر اساس شعار تابستانی فعالیت‌های کانون ( #تابستونتو_ بساز)، تابستان خود را بسازند .

ترکاشوند افزود از این رو باشگاه نوجوانان کار آفرین با اهدف  تقویت مهارت ها واستعداد اعضای نوجوان، تقویت سواد اقتصادی اعضا با تکیه بر تولید وفروش دست سازه‌ها و  ایجاد فرصت برای نوجوانان در امر تولید  آغاز به کار خواهد کرد.

 این کارشناس در مورد روند اجرای این  برنامه  نیز گفت در ابتدا کارگاه‌های کاردستی با عنوان دست سازه‌ها توسط مربیان مراکز برگزار خواهد شد و در پایان تابستان نمایشگاهی از آثار تولیدی نوجوانان برگزار خواهد شد و در نهایت از برای اعضای نوجوان، کارگاه‌های مهارت افزایی تخصصی تر و آموزش کارآفرینی برگزار خواهد شد.

ترکاشوند در پایان گفت این باشگاه در کنار باشگاه ناپ( نوجوانان ایده پرداز) و باشگاه نوجوانان پژوهشگر، سه باشگاهی هستند که تابستان امسال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزز راه اندازی شده‌اند.

گفتنی است علاقه‌مندان  نوجوان جهت عضویت در این باشگاه  با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۷ ( واحد آموزش و پژوهش کانون البرز)، تماس گرفته یا در یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، عضو شوند.   

نوجوانان علاقه‌مند البرزی می‌توانند به باشگاه نوجوانان کار آفرین( بُنک) بپیوندند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =