روز مباهله با کتاب راهی که می ماند معرفی شد

باشگاه کاوشگران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فردوس، در روز مباهله با کتاب راهی که می ماند به بحث و گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، باشگاه کتابخوانی کاوشگران در کانون فردوس به مناسبت ۲۴ ذی الحجه روز مباهله و نزول آیه تطهیر، کتاب راهی که می ماند سید مهدی شجاعی را معرفی و روخوانی کرده و با محوریت این کتاب به بحث و گفتگو نشستند.

در این کتاب که به صورت داستانی نگاشته شده، آمده است: پیامبر گرامی اسلام طی نامه‌ای، کشیش بزرگ بخران را به اسلام فرا می‌خواند. کشیش شصت تن از علمای مسیحی را برای مباحثه با پیامبر اسلام (ص) به مدینه می‌فرستد. مسیحیان که در بحث با پیامبر (ص) در می‌مانند تنها راه را برای اثبات حقیقت مباهله می‌دانند. اما در موعد مباهله، مسیحیان که چهره‌های نورانی پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را می‌بینند، از مباهله سرباز زده شرایط پیامبر (ص) را می‌پذیرند. این داستان در صفحات مصور رنگی در سال ۱۳۷۷ انتشارات کانون چاپ کرده است.

گفتنی است معرفی ایام و وقایع یکی از ۶۰ فعالیت خاصِ کانون است که در مناسبت های مختلف در مراکز کانون با خلاقیت مربیان با تکنیک های مختلف اجرا می گردد.

 روز مباهله با کتاب راهی که می ماند معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =