کد خبر: 341962
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
بازدید 34
وبینار توجیهی مربیان کتابدار و تابستانه کانون استان بوشهر

در راستای اقناع و همراه‌سازی مربیان کتابدار و کارگاه های تابستانه بااهداف و رویکردهای کانون،‌مدیرکل،‌کارشناسان و مربیان کتابدار و مربیان کارگاه‌های تخصصی کانون پرورش فکری‌کودکان‌ونوجوانان‌استان بوشهردر وبینار توجیهی گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل‌کانون‌ استان‌بوشهر، دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ طی وبیناری مجازی مدیرکل، کارشناسان و مربیان کتابدار و مربیان کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گردهم آمدند.

این نشست مجازی با محوریت برگزاری کارگاه های تابستانه، اقناع و همراه سازی مربیان کتابدار وکارگاه های تخصصی بااهداف، شیوه کار با کودک و نوجوان و رویکردهای کانون در سه محور مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری برگزار شد.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون استان بوشهر، کار با کودک و نوجوان را در کانون متفاوت از فضاهای دیگر عنوان کرد  و گفت کار در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای ظرافت ها و نکاتی است که همین ها آن را با دیگر فضاهای آموزشی و اوقات فراغت متمایز می کند.

رسولی پرداختن به خلاقیت در کلاسها و برنامه های مراکز یک امر مهم و کلیدی دانست که از ارکان اصلی کار در کانون است.

وی از مربیان کتابدار و مربیان کارگاه های تخصصی خواست که به این ظرافت های کار در کانون توجه و دقت کنند.

در این نشست مدیرکل و کارشناسان فرهنگی در حوزه های مختلف در خصوص برگزاری کارگاه های تابستانه، جذب و پایدارسازی اعضا، نظام نامه فعالیت های تابستانه، اولویت های کانون، برنامه های پیش رو و . . .  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =