انتخابات و نقش کودک و نوجوان از نگاه مدیرکل کانون کرمانشاه

انتخابات و نقش کودک و نوجوان از نگاه مدیرکل کانون استان کرمانشاه، در گفتگوی ویژه‌ی خبری "روی خط خبر" تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، انتخابات و نقش کودک و نوجوان از نگاه مدیرکل کانون استان کرمانشاه، در گفتگوی ویژه‌ی خبری "روی خط خبر" تبیین شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، خطاب به کودکان و نوجوانان به‌ویژه‌ رای اولی‌ها، گفت: در این انتخابات کودکان، نوجوانان و رای اولی‌ها با یک حضور پرشور، تجربه و حضور یک مشارکت با شکوه را در یک اتفاق، رویداد و حماسه ملی را تجربه می‌کنند، این اتفاق باید به‌عنوان یک فرایند تربیتی برای همه‌ی کودکان و نوجوانان ما مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: بحث مشارکت یکی از شاخص‌های ارزیابی جوامع و دولت‌ها است و وقتی مردم پشت یک حاکمیت، دولت و سیاست هستند، به طور طبیعی، قدرت آن دولت و حاکمیت افزایش پیدا می‌کند و امروزه در دنیا انتخابات به‌عنوان یکی از رزمایش‌های قدرت میان مجموعه‌ها و جوامع محسوب می‌شود.
زنجانی تصریح کرد: در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم برای بسیاری از نیازهایی که در جامعه وجود دارد، تعیین کننده بوده؛ بنابراین اگر ما می‌خواهیم ایرانی مستحکم، قوی، آباد و رو به رشد و تعالی داشته باشیم و مسیر رو به قله را که نزدیک به آن شده‌ایم و باید ان را فتح نماییم، حضور مردم تضمین‌کننده‌ این رسیدن است.
برای شنیدن مصاحبه کامل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در روی خط خبر، می‌توانید از طریق عبارت ذیل اقدام نمایید.
گفت‌وگو_انتخابات_مدیرکل_کانون_کرمانشاه_روی_خط_خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =