دو ویژه برنامه «قلم خلاق» و «ریشه‌های من» در کانون هشتگرد اجرا شد

دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد از اجرای دو ویژه برنامه به مناسبت روز قلم  و روز تکریم خانواده و بازنشستکان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشتگرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مربی گفت  ویژه برنامه ی "قلم خلاق" به مناسبت ۱۴ تیرماه روز قلم، در مرکز هشتگرد برای دختران گروه سنی نونگاه و نوجوان برگزار شد.

وی افزود معرفی روز قلم، اجرای مسابقه ی ادبی  " یک متن خبری از محله و شهر من "،  بازی گروهی " داستان پانتومیم مرا بنویس " از برنامه های اجرا شده در این روز بود.

وی افزود برنامه مشابهی نیز برای پسران مرکز اجرا شد.

ریشه‌های من ، ویژه برنامه‌ای برای توجه کودکان به خانواده

یارمحمدی در بخش دیگری از سخنانش  به اجرای ویژه برنامه ی« ریشه‌های من» " در کلاس فرهنگی دختران نونهال مرکز هشتگرد سخن گفته و افزود در این برنامه با هدف توجه به نهاد ارزشمند خانواده در رابطه با روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای اعضا صحبت شد.

این مربی اضافه کرد  معرفی و روخوانی کتاب« دعاهای زمینی پدربزرگ »، گفت‌وگو در مورد خانواده و بزرگترهایی که گاهی با ما و گاهی دورتر از ما زندگی می‌کنند و لزوم حمایت از پدربرزگ، مادربزرگ‌ها و لزوم اهمیت به ریشه‌ها و مقایسه‌ی ریشه‌های گیاهان با ریشه در خانواده از دیگر بخش‌های این برنامه بود .

دو ویژه برنامه «قلم خلاق» و «ریشه‌های من» در کانون هشتگرد اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =