پیک امید تابستانتو بسازدرمحلات بندرعباس برنامه ویژه تابستان اجرا می کند

در جلسه ای که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور حلقه های میانی ، گروه های مردمی و سازمان های فرهنگی شکل گرفت طرح پیک امید با ویژه برنامه «تابستانتو بساز» مورد شور و مشورت و هم افزایی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه هم افزایی نهادها و سازمان های فرهنگی با همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با موضوع محلات 2020 در تاریخ 12/04/1403 در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مشترک پروین پشت کوهی مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان با اشاره به ماموریت عدالت محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ضرورت توسعه خدمات کانون و دسترس قراردادن این خدمات به همه کودکان ونوجوانان با هم افزایی دستگاه های فرهنگی را یک ضرورت دانست .

وی همچنین به اهمیت تربیت و کاشتن بذر ایمان در دل آینده سازان این سرزمین با بهره گیری از فعالیت های اثربخش کانون را مورد تاکید قرار داد.

در همین راستا قرار بر این شد نمایندگان دستگاه ها، مهم ترین آسیب های هر منطقه را در اسرع وقت جهت تدوین برنامه های مناسب اعمال نمایند و همچنین ناظر هر منطقه(محله)به کانون پرورش فکری معرفی شود تا جهت خدمات دهی هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

پیک امید تابستانتو بسازدرمحلات بندرعباس برنامه ویژه تابستان اجرا می کند

گفتنی است، در این جلسه هم افزایی، نمایندگانی از سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری، ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، جمعیت هلال احمر، ستاد کانون های مساجد، قرارگاه مردمی تحول، قرارگاه تحول اجتماعی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =