گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در رشت برگزارمی‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری «گردهم‌آیی‌کودکان عاشورایی» هم‌زمان با سوم ماه محرم سال ۱۴۰۳در رشت خبرداد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی، با اعلام این خبر گفت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دست‌آوردهای قیام حسینی برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این گردهم‌آیی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان درهمین‌حال، قلمرو نهضت حسینی را بی‌انتها و درس‌های این حرکت ماندگار را الهام‌بخش انسان‌های تمامی اعصار عنوان‌کرد و افزود: تلاش‌داریم با برنامه‌ریزی هدف‌مند و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، زمینه‌های آشنایی هرچه بیش‌تر فرزندان ایران اسلامی را با منظومه فکری و سیره عملی سرور و سالار شهیدان فراهم‌کنیم.

این مدیرفرهنگی زمان برگزاری گردهم‌آیی کودکان عاشورایی را ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۳، برابر با سوم ماه محرم اعلام‌کرد و گفت: این آیین معنوی در مسجد شهدای سلیمانداراب شهر رشت برگزارمی‌شود.

همراهی آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی و فعالان تربیتی در برگزاری این گردهم‌آیی، ازدیگر موضوع‌هایی بود که در صحبت‌های میرعظیمی به آن اشاره‌شد و وی با مهم ارزیابی‌کردن هم‌گرایی‌ها در تربیت نسلی دین‌باور و   درتراز انقلاب اسلامی گفت: از مشارکت تمامی فعالان این عرصه استقبال‌می‌کنیم.  

او درهمین‌حال، انعکاس هرچه بهتر این برنامه‌ها را گامی موثر در فرهنگ‌سازی دانست و از تمامی اصحاب رسانه برای پوشش حداکثری این گردهم‌آیی دعوت‌کرد.

گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در رشت برگزارمی‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =