سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه

سومین تجمع کودکان عاشورایی در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه، با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از میهمانان کوچک امام حسین و دیگر مخاطبان، با همت کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، سومین تجمع کودکان عاشورایی در مسجد حاج شهباز خان، با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از میهمانان کوچک امام حسین (ع) و خانواده‌های آنها، مسئولان، اعضا و مربیان به همت کانون پرورش فکری استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، گفت: توجه به معنویت در کودک و نوجوان یکی از عناصر مهم تربیتی است، اگر ما می‌خواهیم کودکان و نوجوانان مهذب و متعالی داشته باشیم لازم است از دوران کودکی به حوزه تربیت معنوی آنها توجه کنیم.

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه
وی افزود: یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همین تربیت کودکان و نوجوانانی است که با رشد معنوی آنها آینده زیبایی را برای این سرزمین‌ رقم می‌زنیم.
زنجانی تصریح کرد: برنامه‌ تجمع کودکان عاشورایی که اولین بار به ابتکار و ابداع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اتفاق افتاد، الحمدلله دو سال است به صورت کشوری در حال برگزاری است و ما افتخار داریم به‌عنوان استانی که این مراسم را تعریف نموده و هر ساله در سوم ماه محرم در روزی که به نام حضرت رقیه (س) است، اجرا کنیم، ان‌شاءالله بتوانیم یاد حضرت سیدالشهدا و شهدای کربلا را در بین بچه‌ها رشد دهیم.

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه
مدیرکل کانون استان عنوان کرد: این مراسم هم امروز در مسجد حاج شهباز خان با بیش از هزار مخاطبی که در این برنامه شرکت کردند، برگزار شد و امیدواریم این اتفاقات بتواند فضای معنوی را در کودکان و نوجوانان ما فراهم کند.
وی بیان داشت: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی هیئت ریحانت‌النبی، سازمان حمل و نقل شهری و همچنین سازمان فرهنگی_ اجتماعی شهرداری کرمانشاه برگزار شده و امیدواریم از همه برگزارکنندگان این برنامه مقبول باشد و ان‌شاءالله خداوند همه کسانی‌که به هر نوعی در برگزاری برنامه‌ها شرکت کردند ماجور نماید.

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه
امسال نیز همچون سال‌ گذشته محل تجمع کودکان عاشورایی، مسجد حاج‌شهباز خان بوده و روز سه‌شنبه ۱۹ تیر، هم‌زمان با سوم محرم از ساعت ۱۷/۳۰ در این مسجد با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر برگزار شد و کودکان به همراه خانواده خود در این تجمع شرکت نمودند.
گفتنی‌است، مداحی اعضای کودک و نوجوان، سرود، شعرخوانی، قصه‌گویی، اجرای سرود با حضور مداح اهل‌بیت، حضور روحانیون و تبیین عاشورا برای مخاطبان، اهدای تبرکی به برخی از حاضرین و... از برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا گردید.

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =