کد خبر: 342273
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
گردهمایی کودکان عاشورایی در بیرجند برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم عزاداری سید و سالار شهیدان، گردهمایی کودکان عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ ۱۹ تیر مصادف با سوم محرم، که مزین به نام حضرت رقیه(س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) است با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)»؛ گردهمایی کودکان عاشورایی با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به‌طور همزمان در سراسر کشور  و همچنین در هیات محبان الزهرای بیرجند نیز اجرا شد. 

این برنامه با هدف توسعه و تعمیق باور و ارزش‌های دینی در کودکان و نوجوانان به عنوان یک جریان‌های تربیتی برپا شده است که به همت ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار گردید.

گفتنی است در این برنامه که کودکان و عضو مراکز فرهنگی و هنری بیرجند میزبان و مجری آن بودند؛ برنامه‌های: نوحه خوانی و مدیحه سرایی،قصه گویی، خواندن عهدنامه‌ کودکان عاشورایی، تواشیح، شعرخوانی، اجرا شد که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همراه بود.  

نقش‌دهی آگاهانه و مسئولانه به نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌یاران، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها در این برنامه از اهداف محوری آن بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =