امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

به منظور گسترش همکاری فرهنگی و آموزشی و ترویج فرهنگ استاندارد تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اداره استاندارد امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منظور گسترش همکاری‌های فرهنگی، هنری و تربیتی و نیز افزایش ارتباط بین آموزش‌های رسمی و غیر رسمی متناسب با نیازهای دانش آموزان و بازار کار، تامین بستر فرهنگی و ترویج فرهنگ استاندارد و استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و هنری در راستای اهداف استاندارد در استان تفاهم نامه همکاری میان اداره استاندارد با امضاء سید مسلم حسینیان مدیر کل استاندارد و سلیمان شهبازی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.

در این نشست سید مسلم حسینیان مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت آموزش در سنین کودکی و نوجوانی بر استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و ترویجی طرفین و همکاری متقابل تاکید کرد.

وی بیان کرد: شکل گیری آموزش‌ها در سنین کودکی ماندگار خواهد بود و ما در آینده با مشکلی مواجه نخواهیم شد و موضوع استاندارد از مسائل مهمی است که باید برای کودکان نوجوانان به خوبی تبیین شود.

در ادامه سلیمان شهبازی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: توسعه فعالیت‌های مشترک ترویجی به صورت آموزش‌های مرتبط با استاندارد هدف اصلی این تفاهم نامه است.

وی یادآورشد: کانون برای برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، برگزاری تئاتر و نمایش با موضوع استاندارد، همایش‌ها و سمینارهای مشترک آمادگی دارد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =