تبیین برنامه‌های اوقات فراغت کانون کرمانشاه

تبیین برنامه‌های اوقات فراغت در راستای ترویج فعالیت‌های کانون، توسط مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، تبیین برنامه‌های اوقات فراغت در راستای ترویج فعالیت‌های کانون، در گفت‌و گو با ایرنا، توسط مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه صورت پذیرفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گفت: ۳۶ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار، سه مرکز تخصصی نوبت سوم نوجوان محور و یک مرکز پستی با برنامه‌های متنوع، علمی، هنری، ادبی، فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه طی تابستان امسال فعال است.
«محمد خیاط‌زنجانی» در گفت‌و گو با ایرنا، رسالت اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را رشد فکر و خلاقیت و تعالی کودکان و نوجوانان دانست و به برنامه های کارگاهی، آموزشی و جشنواره ای متعددی این نهاد برای فصل تابستان اشاره کرد.
وی همچنین افزایش موضوعات کارگاهی و گستردگی کارگاه‌ها آموزشی در ابعاد علمی، هنری، فرهنگی و ادبی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: نوجوان‌محوری یکی از اولویت‌های برنامه‌های امسال بوده و در این راستا سه کانون تخصصی نوبت سوم ویژه نوجوانان راه‌اندازی شده است.
خیاط زنجانی همچنین به برنامه‌های مورد علاقه و متناسب با شرایط و نیاز روز نوجوانان مانند ربایتک و هوش مصنوعی اشاره کرد که امسال در برنامه‌ها کانون پرورش فکری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، از اجرای ۱۲۲ عنوان برنامه در مراکز کانون های پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی مانند مراسم‌های ماه محرم از جمله این برنامه‌ها است.
به گزارش ایرنا؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه ۴۶ هزار کودک و نوجوان بین ۶ تا ۱۶ سال سن را زیر پوشش دارد.
هم اکنون ۳۱ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و یک مرکز سیار روستایی در استان فعال است و تنها مرکز سیار کانون که چند روستا را زیرپوشش خود قرار داده است.
۳۵۰ هزار جلد کتاب هم اکنون با سه هزار عنوان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه وجود دارد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =