کد خبر: 342377
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
گرامیداشت روز عفاف و حجاب در مرکز شماره ۳ سبزوار

با هدف ترویج عفاف و حجاب ویژه برنامه بازی و سرگرمی برای اعضای دختر مرکز شماره ۳ سبزوار اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با روز عفاف و حجاب و به منظور تقویت روحیه نشاط و همدلی در میان اعضا، مرکز شماره سه سبزوار با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان ویژه برنامه‌ متنوع و با نشاطی را برای اعضا برگزار کرد.

عبدالله ترشیزی مسئول مرکز شماره سه سبزوار با اعلام خبر فوق گفت: تقویت روحیه نشاط و ایجاد همدلی و دوستی در کنار بازی و سرگرمی می‌تواند بچه‌ها را برای حضور بهتر در محیط‌های اجتماعی آماده کند تا در جریان بازی‌های گروهی، همراهی و همفکری و تعامل با یکدیگر را بهتر بیاموزند. به همین منظور و همزمان با روز عفاف و حجاب، تعداد ۸۰ نفر از اعضاء دختر کودک و نوجوان مرکز سه سبزوار، با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت کاراته و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان، در ویژه برنامه بازی و شادی شرکت کردند.

ترشیزی گفت: در این روز مسابقات مختلف انفرادی و گروهی نظیر: پرتاب دارت، هفت سنگ، دال پلان، طناب‌کشی و یک قل و دو قل برای اعضاء برگزار شد که ترکیبی از بازی‌های محلی و قدیمی و بازی‌های جدید بود و با استقبال بسیار خوب اعضاء مواجه شد.

مسئول مرکز شماره سه سبزوار افزود: در پایان این برنامه به چهل نفر از اعضای شرکت کننده به قید قرعه جوایزی از طرف اداره ورزش و جوانان سبزوار اهدا شد.

گرامیداشت روز عفاف و حجاب در مرکز شماره ۳ سبزوار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =