برگزاری نشست «آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر»

نشست «آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر» با هدف آشنایی بیشتر با مسئولیت‌های اجتماعی ویژه کارشناسان و مربیان کانون در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نشست تبیینی «آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی» به همت اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی به‌صورت مجازی ویژه کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و سایر علاقه‌مندان در بستر پیام‌رسان شاد برگزار شد.

 میثم سالمی، دکترای فقه و حقوق به عنوان مدرس این نشست ابتدا به تعریف امر به معروف و نهی ازمنکر به عنوان عملی که انسان را به سمت تمام چیزهای خوب سوق می­‌دهد و کم کم در انسان نهادینه می‌­شود پرداخت. وی تمامی فعالیت‌های مربیان کانون را امر به معروف دانست و همچنین والدین، مربیان و معلمان، روحانیون و عالمان دینی و اساتید را بزرگترین مصادیق آمران به معروف و ناهیان از منکر در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

ایشان در ادامه به بیان مفهوم امروزی امربه معروف و نهی از منکر تحت عنوان مسئولیت‌­های اجتماعی اشاره نمود و طبق آیات و روایات قرآن امربه معروف و نهی از منکر را پس از نماز و پرداخت زکات بزرگترین فریضه واجب دانست.

 برگزاری نشست «آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =