شاداب سازی مراکز کانون هرمزگان

طی جلسات شورای مالی و پشتیبانی در مراکز فرهنگی هنری زیباشهر و گلشهر بندرعباس با بررسی مشکلات و ظرفیت های مرکز شاداب سازی این مراکز محقق شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جلسات بررسی مشکلات و بهسازی مراکز فرهنگی هنری زیباشهر و گلشهر بندرعباس در محل مراکز برگزار شد. طی جلسه ای که در مرکز فرهنگی هنری گلشهر روز شنبه به تاریخ 1403/04/10 برگزار شد.

در ابتدای مراسم پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های مربی مسئول مرکز فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی در این مرکز، حضور کارشناسان اداره کل جهت بررسی و مشکلات مراکز جهت پشتیبانی، پیگیری مشکلات و بهسازی مراکز استان به صورت مستمر الزامی دانست.

در ادامه این جلسه: فاطمه تقی زاده مسئول مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس به شرح مشکلات موجود و پیگیری های صورت گرفته تاکنون در مرکز پرداخت و به مواردی در خصوص امکانات سرمایشی ، روشنایی ، برق ، فضای سبز و ....اشاره کرد.

در پایان جلسه مدیر کل کانون به همراه معاونین و کارشناسان از ساختمان و محوطه حیاط و فضای سبز مرکز بازدید انجام دادندو مواردی را در رفع مشکلات مرکز و شاداب سازی آن مصوب کردند.

همچنین جلسه ای در راستای شاداب سازی، مرکز فرهنگی هنری زیباشهربندرعباس روز شنبه مورخ 1403/04/30 تشکیل شد. در ابتدای جلسه مدیر کل کانون هرمزگان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های کارشناسان در پیگیری امور بهینه سازی و شاداب سازی مراکز، توسعه و بهسازی مراکز را از جمله موارد مهم و ضروری دانست.

شاداب سازی مراکز کانون هرمزگان

خدیجه حاجی زاده مسئول مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس به شرح مشکلات موجود در مرکز پرداخت.

در پایان این جلسه مدیرکل به همراه معاونین و کارشناسان از موارد مذکور شده در داخل ساختمان و محوطه حیاط و فضای سبز مرکز بازدید انجام دادند. و مواردی در رفع مشکلات و شاداب سازی مرکز زیباشهر مصوب شد .

شاداب سازی مراکز کانون هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =