آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

روح الله عباسی نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین معارفه مسئول حراست کانون استان مرکزی؛ نقد پذیری، یکی از شاخص های اصلی اخلاق حرفه ای و یکی از شاه راه های اصلاح و رشد است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان مرکزی، آیین تکریم و معارفه مسئول حراست کانون استان مرکزی با حضور روح‌اله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی، کارشناسان و کارکنان کانون استان، مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی هنری مراکز شهر اراک، روز سه شنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات عارفی راد اداره کل کانون استان برگزار شد .

در این آیین مهدی غفاری به عنوان مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی منصوب و از زحمات مهدی بداغی قدردانی شد. مدیر دفتر مرکزی حراست ضمن قدردانی از تلاش‌های مسوول حراست قبلی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد مسئول جدید با تعامل هر چه بیشتر در راستای محقق شدن اهداف صیانتی حراست گام بردارد.

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

 روح‌اله عباسی‌نژاد گفت: سعه صدر، صبوری، نقدپذیری، عدل و انصاف در قضاوت، نگاه داشته محور و امانت داری را از شاخص های اصلی اخلاق حرفه ای برشمرد و گفت: اولین ویژگی همکاران حراستی، باید تقوای توام با سعه صدر باشد، ضمن این که نقد پذیر بودن یکی از شاه راه های اصلاح و رشد است و نگاه داشته محور هم می تواند نگاه صیانتی درباره حفظ سرمایه انسانی را معنا و مفهوم ببخشد.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پایان اظهار داشت: رویکرد حراست، همواره رویکردی صیانتی، تکریمی، اقناغی و تبیینی است و لذا حفظ حقوق و عزت و آبروی همکاران، اصلی‌ترین برنامه ما در راستای نگاه داشت سرمایه انسانی بوده و خواهد بود و بر همین اساس نیازمند وقت‌گذاری و تعامل طرفینی هستیم.

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

 احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه ضمن خوش آمد گویی به مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از زحمات چندین ساله مهدی بداغی در پست مسئول حراست قدردانی کرد و گفت : از مهدی بداغی انتظار می رود در سنگر دیگر کانون فضای صیانتی در امور اداری را با پست جدید رئیس امور اداری بیش از بیش حاکم کند .

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

وی در ادامه مراسم معارفه گفت: مهدی غفاری به عنوان مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از آموزش و پرورش به عنوان نیروی جوان پر انرژی به فضای حراستی کانون تزریق شد تا با تعامل هر چه بیشتر در راستای محقق شدن اهداف حراست در کانون گام بردارد.

در این مراسم نیز مهدی غفاری مسئول جدید حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر دفتر مرکزی حراست و دیگر همکاران ایشان و با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل کانون استان مرکزی افزود :امیدوارم در راه انجام وظایف محوله رو سپید باشم. وی در پایان سخنان خود از تلاش ها و اقدامات شایسته مسئول اسبق حراست تقدیر نموده و ابراز امیدواری نمود که در این راه از تجربیات و اندوخته های وی بهره مند باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرکل کانون استان، از خدمات و تلاش های ارزنده مهدی بداغی رئیس اسبق حراست و نسرین غنی رئیس اسبق واحد اداری تقدیر و حکم انتصاب مهدی غفاری مسئول جدید حراست کانون نیز اهداء شد .

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

روح‌اله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین با حضور در مراکز فرهنگی هنری شماره ۱ ، ۳ و ۵ شهر اراک، ضمن بازدید از نزدیک با مسئولان مراکز و مربیان گفت‌وگو کرد و بر اهتمام بیشتر در کیفیت خدمات تربیت محور و توسعه خدمات خلاقانه به ویژه در فرصت تعطیلات تابستان تاکید کرد.

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =