کد خبر: 342750
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
بازدید 19
برگزاری شورای نوجوان در مرکز مجتمع کانون کرج

اعضای نوجوان دختر مرکز مجتمع کانون کرج با حضور در شورای مرکز، از برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود سخن گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مسئول مرکز مجتمع گفت با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی مدیران کشوری و مدیرکل کانون استان نوجوان محوری، عضو محوری و مخاطب محوری از ابتدای سال ۱۴۰۳ در دستور کار مراکز کانون قرار گرفته است و ما نیز در مرکز مجتمع آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون در کرج سعی کرده‌ایم تا برنامه‌های مختلف مرکز را بر این اساس برنامه‌ریزی کنیم.

باقری افزود بر همین اساس تابستان امسال از نوجوانان خواستیم تا شورای مشورتی نوجوانان مرکز را تشکیل داده و در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها در کنار مربیان قرار گیرند.

این مسئول افزود روز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ شورای نوجوان مرکز برگزار شد و نوجوانان در ابتدا از محیط کانون و احساس امنیت و علاقه‌مندی به حضور در مرکز سخن گفته و در ادامه به نقد و بررسی فعالیت‌هایی که تا کنون اجرا شده پرداخته و از برنامه‌های پیشنهادی خودشان برای روزهای باقی مانده از تابستان سخن گفتند.

در پایان این نشست نیز بتول شریف زاده و فرشته حق‌نظری مربیان فرهنگی مرکز نیز برنامه‌های آتی را برای نوجوانان معرفی کردند .

باقری در انتها ضمن بیان اهمیت جذب و پایدارسازی نوجوانان گفت ما قصد داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوجوانان فرصتی را فراهم کنبم که خودشان در فرآیند برنامه ریزی تا اجرا نقش آفرینی کرده و مسئولیت‌هایی را در مراکز کانون بپذیرند .

گفتنی است مرکز مجتمع به عنوان یکی از مراکز الگو در کرج مشغول فعالیت است و با استفاده از ظرفت‌های داخلی و ظرفیت حلقه‌های میانی و امکانات در اختیار فعالیت‌های ویژه‌ای را برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =