دومین نشست از دوره تربیت عاشورایی با حضور مدیرکل کانون استان مرکزی

دومین نشست از دوره تربیت عاشورایی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی، به صورت مجازی و با همکاری کانون کرمانشاه و دیگر سازمان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، دومین نشست از دوره تربیت عاشورایی با حضور دکتر احسان منصوری استاد دانشگاه و مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی، به صورت مجازی و با همکاری کانون کرمانشاه و دیگر سازمان‌ها برگزار شد.
ششمین دوره تربیت مربی با موضوعات تفکر فلسفی و عاشورا، تربیت دینی در قیام عاشورا، هیات و کارکردهای ترببیتی آن و... به صورت سلسله نشست‌هایی در قالب مجازی و در چهار جلسه با محوریت تربیت عاشورایی برگزار می‌شود که دومین جلسه آن با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، شکل گرفت.
 در این نشست که با حضور علاقه‌مندان، مربیان، معلمان و والدین اعضا برگزار شد مدیرکل کانون استان مرکزی به موضوع هیات و کارکرد آن در تربیت کودکان و نوجوانان پرداخت که از استقبال خوبی نیز از جانب مخاطبان مواجه شد.

دومین نشست از دوره تربیت عاشورایی با حضور مدیرکل کانون استان مرکزی
یادآوری می‌شود این نشست‌ها در روزهای چهارشنبه و در چهار هفته متوالی برگزار خواهد شد؛ همچنین در دوره هفته آینده از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسین صدیقی مدرس حوزه و دانشگاه و دبیر مجمع عالی حکمت استان کرمانشاه و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسنین محمدالموسوی پژوهشگر عراقی و از شاگردان آیت‌الله جوادی عاملی بهره‌مند خواهیم شد.
گفتنی‌است اولین جلسه از این سلسله نشست‌ها نیز توسط دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه و مدیر گروه فابک مجمع عالی حکمت استان کرمانشاه برگزار شد که از استقبال مخاطبان برخوردار بود؛ همچنین این دوره‌ها همراه با اعطای گواهی خواهد بود.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =