کد خبر: 342783
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
بازدید 10
تقویت اعتماد به‌نفس و نوآوری کودکان با کارگاه یک روزه نمایش خلاق در گراش

کارگاه یک روزه نمایش خلاق با هدف تقویت اعتماد به‌نفس و نوآوری کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گراش برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، روز پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳، کارگاه رایگان یک‌روزه نمایش خلاق با محوریت «چرایی و چگونگی»،   در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش و با حضور ۱۸ کودک ۹ تا ۱۲ سال برگزار شد.


این برنامه با هدف مرکز محوری، تقویت اعتماد به‌نفس و ارتقای مهارت‌های اجتماعی و ترویج خلاقیت و نوآوری کودکان برگزار شد؛ و با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان همراه بود.

این کارگاه در دو بخش مجزا برگزار شد؛ که در بخش نخست، مبانی و مفاهیم نمایش خلاق برای کودکان توضیح داده شد؛ و با تمرین‌های عملی، آنان با روش‌های انجام یک نمایش خلاق آشنا شدند.

در این بخش همچنین آموزش دیدند؛ که چگونه می‌توانند از طریق نمایش، داستان‌سرایی و اجرای نقش‌های مختلف، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

 در بخش دوم کارگاه نیز، کودکان با استفاده از مواد دورریختنی، کاراکترها و شخصیت‌های نمایشی خود را خلق کردند؛ و به این ترتیب، خلاقیت و توانمندی‌های هنری خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این ویژه برنامه نیز، کودکان از تجربه‌ها و دستاوردهای خود سخن گفتند.  


لازم به ذکر است؛ برنامه‌های مشابه در آینده نیز به منظور ارتقای مهارت‌های هنری و خلاقانه کودکان ادامه خواهد داشت.

تقویت اعتماد به‌نفس و نوآوری کودکان با کارگاه یک روزه نمایش خلاق در گراش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =