اگر نوجوانان وارد کار شوند حال  مرکز و خودشان  خوب می‌شود

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در بازدید سر زده از مرکز هشتگرد وارد کار شدن نوجوانان را باعث خوب شون حال مرکز و خودشان دانست.

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در بازدید سر زده از مرکز هشتگرد وارد کار شدن نوجوانان را باعث خوب شون حال مرکز و خودشان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، معاون فرهنگی کانون در این خصوص گفت مدت ها قبل اعلام کردم از این به بعد به صورت سرزده در مراکز حضور پیدا می‌کنم.

این کار هم باعث می شود مسئولان مراکز از هر گونه زحمتی دور شوند و ما هم واقعا بتوانیم خودمان را در کنارشان حس کنیم.

ایشان افزود روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ به صورت سرزده در استان البرز حضور یافته و به مرکز کانون در هشتگرد ساوجبلاغ رفتم و اتفاقا دیدم شورای والدین دارند؛ همین هم باعث شد در جمع والدین حاضر بشوم و کمی دغدغه هایشان را بشنوم. خانواده ها هم از مربی راضی بودند و هم از کانون اما خواستار توسعه فعالیت ها بودند.

فلاح ضمن تشکر از مسئولان کانون استان و دنیا یارمحمدی تنها مربی فرهنگی مرکز ، در خصوص حضور کانون یارها گفت جالب بود که کانون یارها داشتند مرکز را اداره می کردند و امانت کتاب و ثبت نام و پاسخگویی به مراجعان با آن‌ها بود و اگر خود نوجوانان وارد کار شوند، حال مرکز خوب می‌شود و حال خودشون بیشتر.

 این مقام مسئول حضور پر رنگ و جالب پدرها در این مرکز را از دیگر موارد قابل توجه دانسته و افزود این پدرها نکات خوبی هم می‌گفتد که اینها همه سرمایه است.

دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز کانون در هشتگرد نیز ضمن قدردانی از حضور ارزشمند معاون فرهنگی کانون در این مرکز گفت اولین نشست " شورای خانواده " مرکز هشتگرد، با حضور این مقام مسئول و جمعی از والدین برگزار شد.

وی افزود در این نشست، پس از معرفی کانون هشتگرد و آماری کوتاه از میزان امانت کتاب، تعداد اعضای فعال و فعالیتهای فرهنگی، ادبی، اسلامی و هنری که در این مرکز انجام می‌شود، به گفتگو در مورد نقشهایی که این دو کانون تربیتی یعنی خانواده و مرکز کانون می‌توانند در جهت پرورش مناسب کودکان و نوجوانان در کنار یکدیگر ایفا کنند به گفتگو پرداختیم. نقد برخی از کتاب‌ها و پویانمایی‌های موجود در کانون، مطالبه ی والدین در مورد توجه ویژه به برخی از فعالیتها، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

یار محمدی افزود معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست، ضمن گوش سپردن به خواست و مطالبات خانواده ها از کانون، به تبیین برخی سیاستها و اهداف کانون پرداخته و اظهار داشتندکانون باید از کلاس آموزشی شدن فاصله گرفته و مجموعه ای از فعالیتهای کم هزینه و پیوسته را ارائه دهد. همچنین نقش خانواده ها را در پیشبرد اهداف کانون حیاتی دانسته و از مربیان کانون و خانواده ها خواستند که تربیت و سرمایه ی فطری کودکان را بی جهت دستکاری نکنند. ایشان همچنین نقش مربیان را سرعت بخشیدن به ابزار شناخت کودکان و تقویت آن دانستند. دیدار و گفتگو با کانون‌یاران نوجوان پسر این مرکز نیز از برنامه های ایشان در بازدیداز مرکز هشتگرد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =