کد خبر: 342839
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
آغاز به کار فعالیت کتابخانه سیار روستایی شهرستان کوثر از روستای «سوره برق»

هم‌زمان با آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته اردبیل، کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر فعالیت خود را از روستای سوره برق آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اکرم راضی مربی مسئول مرکز شماره یک کانون کوثر در این خصوص گفت: یک روز پس از آیین افتتاح کتابخانه سیار روستایی و پستی در شهرستان کوثر، جلسه‌ای با مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان کوثر برگزار و شرایط همکاری‌های دوجانبه بررسی شد.

وی تصریح کرد: اکبر بابائیان، مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان برای ایجاد امکانات و شرایط مناسب برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی توسط کانون پرورش فکری در روستاها قول مساعد داد.

آغاز به کار فعالیت کتابخانه سیار روستایی شهرستان کوثر از روستای «سوره برق»

راضی از انجام اولین سفر خودروی سیار روستایی به مقصد روستای «سوره برق» در این روز خبر داد و گفت: در اولین برنامه کاری این کتابخانه که مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیز حضور داشت ضمن معرفی کتابخانه سیار و توضیح شرایط ثبت‌نام اعضا و نحوه‌ی امانت و برگشت کتاب برای دانش آموزان، فعالیت‌های قصه‌گویی، روخوانی کتاب و بازی و سرگرمی نیز اجرا شد.

گفتنی است خبرنگار صداوسیما هم که در این روستا حضور یافته بود، گزارشی از احساسات و فعالیت‌های کودکان و نوجوانان این روستا در رابطه با اولین حضور کتابخانه سیار جهت پخش از شبکه استانی سبلان تهیه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =