کد خبر: 343392
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
بازدید 7
نشست ادبی "به وقت گلستان" برگزار شد

علی اسکندری استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی در جمع اعضا و مربیان ادبی مراکز فرهنگی هنری شهر اراک از سعدی و خلاقیت‌های زبانی در حکایت های گلستان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی؛ با حضور ارزشمند علی اسکندری استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نشست ادبی "به وقت گلستان" در مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ اراک روز یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد .

نشست ادبی به وقت گلستان برگزار شد

در این نشست ادبی اسکندری در جمع اعضا و مربیان ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اراک از سعدی و خلاقیت‌های زبانی در حکایت های گلستان با زبانی ساده و روان سخن گفت.

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور در این نشست ادبی ضمن خوشامدگویی به دکتر اسکندری  به اعضای کانون توصیه کرد و گفت: برای زنده نگاه داشتن ادبیات کهن آنها را بخوانید و با تاریخ ادبیات دست دوستی بدهید.

نشست ادبی به وقت گلستان برگزار شد

در نشست ادبی "به وقت گلستان" اعضای مراکز فرهنگی هنری شهر اراک با هدایت کبریا شجری مربی ادبی مراکز کانون استان در حضور دکتر اسکندری استاد دانشگاه شاهنامه خوانی و حکایت خوانی کردند.

نشست ادبی به وقت گلستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =