کد خبر: 343415
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
حضور سه عضو ادبی کانون مازندران در اردوی کشوری قاف

سه عضو ادبی کانون پرورش فکری مازندران در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در استان گلستان شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این اردو با برگزاری کارگاه‌ها در بخش شعر با موضوع‌های «مختصات زبانی و ادبی شعر»، «ادبیات امروز» و «آموزش انواع قالب‌های ادبی» و در بخش داستان با موضوع‌های «داستان نویسی»، «خبرنویسی»، «مستندنگاری» و «جستارنویسی» برگزار خواهد شد.

دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور از روز دوشنبه ۲۲ مرداد در استان گلستان آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان ادامه دارد.

بر همین اساس، مهنا علایی، ارغوان عبداله پور و هستی بهمنش، شاعران و نویسندگانی هستند که به نمایندگی از اعضای کانون پرورش فکری مازندران در این اردوی شرکت می‌کنند.

میثم متاجی کارشناس آفرینش‌های ادبی این اداره کل هم  به عنوان یکی از مدرسان بخش داستان در کارگاه‌های این رویداد حضور خواهد شد.

در همین حال، مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در دیدار با این سه عضو برگزیده ادبی استان، ضمن تبریک، بر ضرورت پرورش استعدادها و ظرفیت‌های ادبی اعضای کانون تاکید کرد و گفت: اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر استان‌ها  هستند که بر اساس فرایندی انتخاب شده‌اند و زیر نظر اساتید صاحب نظر کشور در یک فرایند آموزشی چند ساله رشد و پرورش می‌یابند.

حضور سه عضو ادبی کانون مازندران در اردوی کشوری قاف

حامد فاضلی با تاکید بر شناخت و طرح ایده‌های جدید در فعالیت‌ها و آثار ادبی اعضای کانون مازندران، از حمایت خود نسبت به تولید آثار ادبی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: شاهد تولید آثار فاخری توسط اعضای کانون باشیم.

وی از حساس بودن نویسندگان و شعرا به مسایل روز و وقایع مهم کشور و جهان به عنوان یک نکته مهم یاد کرد و افزود: فلسطین و مظلومیت کودکان، نوجوانان و مردم غزه از جمله این موارد است که ‌می‌تواند موضوع خوبی برای پرداختن باشد.

مدیرکل کانون مازندران بر همین اساس ضمن تشویق این اعضا اظهار داشت: انشالله با حضور اعضای انجمن ادبی کانون مازندران، شاهد تولید آثار شعر و داستان در این حوزه باشیم تا بتوان در قالب یک کتاب، وظیفه انسانی و الهی خود را نسبت به این تکلیف، ادا کرده باشیم.

در ادامه کارشناس آفرینش‌های ادبی استان به معرفی اعضای شرکت کننده در اردوی قاف و فعالیت‌ها و آثار آنان پرداخت و در خصوص کارگاه‌های اجرایی این اردوی کشوری گزارش داد.

اعضای انجمن ادبی کانون مازندران نیز در دیدار با مدیرکل به بیان نکات مورد نظر خود پرداختند و با فاضلی صحبت کردند.

حضور سه عضو ادبی کانون مازندران در اردوی کشوری قاف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =