کد خبر: 343426
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
بازدید 14
سوگواره‌هایی برای حضرت رقیه(س) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت سالگرد شهادت حضرت رقیه(س) مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان با اجرای چند ویژه برنامه سالگرد شهادت حضرت رقیه(س) را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان با همکاری امور بانوان فرمانداری تاکستان  یک مراسم  سوگواره برگزارکرد.

در این ویژه برنامه که با حضور صد مهمان شامل اعضا و مادران ایشان برگزار شد، فعالیت‌های نوحه‌خوانی و سینه زنی، جمع‌خوانی زیارت عاشورا، مسابقه مذهبی همراه با قدردانی از برگزیدگان و پذیرایی با نذری انجام شد.

این مرکز هم‌چنین  در آستانه اربعین برای اعضای خود مراسم سوگواره با حضور 60 عضو دختر و پسر برگزار کرد.

این برنامه شامل فعالیت‌های مداحی و سینه زنی  اعضای پسر و دکلمه خوانی و شعرخوانی اعضای نوجوان دختر بود  و سپس  نمایش سایه ای «پروازهای پرپر» توسط اعضای خانه نمایش کانون استان  اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام علیها ویژه برنامه «سوگواره دردانه امام حسین (ع)» را با حضور صد مهمان از جمله اعضا ، خانواده‌ها و جمعی از مسئولان برگزار کرد.

رییس شورای شهر، مدیر کمیته امداد، مدیر مسوول اجتماعی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، جمعی از فعالان فرهنگی و مدیران مدارس از جمله مهمانان این مراسم بودند.

 دکلمه خوانی مربی و عضو، شعر خوانی، اجرای مسابقه، سخنرانی مهمان ویژه، اهدای یادبود به اعضای هم‌نام حضرت رقیه(س)، نوحه‌خوانی، پذیرایی با نذری و اجرای نمایش پروازهای پرپر به همت خانه نمایش کانون از جمله بخش‌های این برنامه بود.

به  اسامی رقیه- و در ادامه مداح اهل بیت  جناب آقای افشارمهمانان را به فیض رساندن در پایان برنامه اجرای نمایش سایه ای پروازهای پرپر توسط گروه نمایش در مرکز با حضور مهمانان برگزار شد-

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان نیز در استقبال از اربعین حسینی(ع) و شهادت حضرت رقیه (س) با همکاری با خانه نمایش کانون استان  نمایش سایه ای «پروازهای پرپر» را برای اعضای خود اجرا کرد.

خوانش متن ادبی در قالب روضه رقیه س و قصه گویی توسط اعضای کانون از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود که بیش از 60 عضو و خانواده‌های ایشان در آن حضور داشتند.

سوگواره‌هایی برای حضرت رقیه(س) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

سوگواره‌هایی برای حضرت رقیه(س) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

سوگواره‌هایی برای حضرت رقیه(س) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =