روایتگری جانباز دفاع مقدس از عملیات بیت‌المقدس/ اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل برای ادامه راه شهدا عهد بستند

ابراهیم شجاعی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم، خاطرات خود از ایثار و مقاومت رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی را در مرکز شماره‌ی ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل روایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ویژه‌برنامه‌ی «روایت گری» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور تعداد ۲۵ نفر از اعضا در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه ابراهیم شجاعی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس که در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر حضور داشت با نقل خاطراتی از این عملیات، گفت: شهدا و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی میهن عزیزمان ایران تا پای جان مبارزه کردند و اکنون نوبت شما کودکان و نوجوانان است که با اراده‌ای قوی درس بخوانید تا در آینده‌ی کشور فردی مؤثر باشید و از ارزش‌های مقدس انقلاب محافظت کنید.

وی با اشاره به اینکه در آن دوران هشت‌ساله بسیاری از نوجوانان شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: نوجوانان امروز باید با تأسی از این رزمندگان و الگو گیری از منش، شجاعت، آزادمردی و انقلابی گری آنان پرچم کشور را در عرصه‌های مختلف به اهتزاز درآورند.

روایتگری جانباز دفاع مقدس از عملیات بیت‌المقدس/ اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل برای ادامه راه شهدا عهد بستند

گفتنی است، در پایان این برنامه که عصر روز شنبه بیستم مردادماه سال ۱۴۰۳ اجرا شد، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل با نثار صلوات و فاتحه برای شهدای ایران اسلامی با آنان برای ادامه راهشان و پاسداری از آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، پیمانی دوباره بستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =