گشایش دومین اردوی سراسری باشگاه نوجوانان قاف در گلستان

آیین گشایش دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور اعضای نوجوان این باشگاه از سراسر کشور در شهرستان علی‌آبادکتول برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ابتدای این مراسم که شامگاه دوشنبه ۲۲ مرداد  ۱۴۰۳ در محل هتل کانیار شهرستان علی آبادکتول و با حضور شماری از مدیران ستادی و مدیران کل استانی کانون و برخی از نویسندگان و شعراء برگزار شد، ابراهیم احمدی فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول به حاضران گفت: حضور بزرگان و استادان شعر و داستان ایران و نخبگان نوجوان ادبی از سراسر کشور در این شهرستان، مایه مباهات و سربلندی است.

گشایش دومین اردوی سراسری باشگاه نوجوانان قاف در گلستان

او با بیان این‌که یکی از اهداف این رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری، شهری، بومی محلی و فرهنگی شهرستان است، افزود: حضور نوجوانان و مربیان در علی‌آبادکتول باعث معرفی بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان و در نهایت توسعه شهری خواهد شد.

احمدی ادامه داد: امیدوارم هم ما و هم شما، از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده و بهره را در زمینه استعدادیابی و بالابردن توانمندی‌های نوجوانان هنرمند و اهل قلم شهرستان ببریم و در این ۳ روز شما نیز با این شهرستان بیشتر آشنا شوید.

هم‌چنین در این آیین الهه غیناقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان در سخنانی از تمامی عوامل اجرایی برگزاری این اردو به‌ویژه فرماندار و مسئولان شهرستانی علی‌آبادکتول قدردانی کرد.

غیناقی با بیان این‌که توجه به دغدغه‌های نوجوانان در حوزه ادبی یکی از مواردی است که در این باشگاه به آن پرداخته خواهد شد، گفت: پرورش آفرینش‌گران ادبی مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوهاست.

گشایش دومین اردوی سراسری باشگاه نوجوانان قاف در گلستان

وی یادآور شد: باشگاه قاف و کانون پرورش فکری تسهیل‌کننده روند رو به رشد اعضای ادبی است تا با حضور خود در کارگاه‌های آموزشی نهایت بهره را ببرند و در انتهای سال سوم، به قله برسند.

پخش نماهنگ معرفی استان و شهرستان علی‌آبادکتول، دکلمه‌خوانی، پخش نماهنگ معرفی باشگاه قاف و اولین اردوی قاف، شعرخوانی و... از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

گفتنی است در این اردو تعدادی از شاعران و چهره‌های مطرح ادبیات کشور حضور پیدا کرده و در تعامل با نوجوانان، تجربه‌های خود را به اشتراک می گذارند.

دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از ۲۲ تا ۲۶  مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی کانون پرورش فکری استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =