مباحث کارگاه‌های قاف بسیار کاربردی و نوین است

نوجوان عضو کانون گیلان و باشگاه قاف گفت: سرفصل‌ها و مباحث مطروحه در کارگاه‌های آموزشی اردوی استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور در علی آبادکتول بسیار تخصصی، نوین و برای نوجوانان کاربردی بوده است.

ایلیا صفدری کنشگر ادبی نوجوان در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: اساتید و کارشناسان حاضر در اردوی قاف در زمره تاپ‌ترین اساتید شعر و ادبیات داستانی تلقی می‌شوند و تاکنون نکات ارزشمندی را از آنها فرا گرفته‌ایم.

نوجوان عضو کانون استان گیلان و باشگاه قاف افزود: سرفصل‌ها و مباحث گنجانده شده در کارگاه‌های اردوی استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور تخصصی، نوین و برای نوجوانان حاضر در این اردو کاربردی بوده است.

صفدری ادامه داد: برای تربیت شاعران و نویسندگان جوان باید برگزاری چنین اردوهای افزایش یابد؛ تعامل و فراگیری نکات از اساتید و سایر نوجوانان که از مناطق مختلف کشور به اینجا آمده اند به‌ کمال و پختگی کنشگران ادبی منجر می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم چنین اردوهایی علاوه بر مقوله شعر و داستان نویسی در مباحث دیگری مانند عکاسی و هنرهای تجسمی هم تسری یابد و امکان بهره مندی تعداد بیشتری از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم شود.

دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =