الهام اشرافی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک از کنگره ملی بانوان تاثیر گذار مدال طلا کسب نمود

الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک از دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار مدال طلا کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار با اشاره به اینکه زنان جایگاه ویژه ای در جامعه دارند گفت: زن در نقش های مختلف از جمله مادر، خواهر، همسر و دختر سبب ایجاد هویت انسانی در جامعه می‌شود.

وی در جلسه تجلیل از بانوان تاثیر گذار نقش و امکانات بسیار خوب کانون را ظرفیت بزرگی در حوزه کودک و نوجوان دانست که می تواند در حوزه های مختلف به فعالین فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

وی افزود: طی بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکانات بسیار خوب کانون بازدید کردم و انگیزه و علم کانون یک ظرفیت بزرگ در استان است.

وی گفت: زنان در جامعه ما دوشادوش مردان در حال ایفای نقش هستند و افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده و سبب توسعه و پیشرفت کشور شده‌اند.

وی با تاکید بر نقش ویژه زنان در حوزه آموزش نسل جدید گفت: باور داریم مادران با سواد می‌توانند نسلی از افرادی تربیت کنند که در آینده می‌توانند برای کشور مفید باشند.

الهام اشرافی جاسکی بانوی تاثیرگذاربرگزیده کنگره ملی دراین جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی خود را یک زن جاسکی و مادرسه فرزند معرفی و به ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه مدیریتی و فعالیت‌های اجتماعی در حوزه کودک ، نوجوان و خانواده پرداخت و گفت: علیرغم کارها و راه های رفته همچنان کارهای انجام نشده زیادی هست که به همت بانوان دغدغه مند و تاثیرگذار باید مسائل درحوزه های مختلف مرتفع شوند. وی از یکایک بانوان شهرستان جاسک بابت همراهی و مساعدتشان در فعالیت‌ها تقدیرکرد.

گفتنی است، در مرحله اول بیش از ۵۰۰ بانوی تاثیرگذار درسامانه ثبت نام کردند که ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و الهام اشرافی جاسکی یکی از راه یافتگان به مرحله کشوری بود که از طرف بی بی فاطمه حقیرالسادات دبیر کنگره ملی زنان تاثیرگذار کشور با اهدا لوح و مدال طلای کنگره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

الهام اشرافی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک از کنگره ملی بانوان تاثیر گذار مدال طلا کسب نمود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =