تراز علمی کارگاه‌های ادبی قاف در گلستان بی‌نظیر است

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و باشگاه قاف گفت: تدریس اساتید برجسته دنیای ادبیات فارسی و انتخاب سرفصل‌های کاربردی سبب شده تا تراز علمی کارگاه‌های ادبی قاف بی‌نظیر باشد.

زهرا شریفی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های برجسته اردوی ملی قاف در گلستان حضور اساتید و مدرسان برجسته داستان نویسی و شعر است که فرصت طلایی برای نوجوانان حاضر در این محفل محسوب می‌شود.

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و باشگاه قاف گفت: سرفصل‌های کاربردی انتخاب شده برای آموزش و شیوه‌های صحیح تدریس اساتید سبب شده تا تراز علمی کارگاه‌های ادبی قاف کم نظیر باشد.

شریفی افزود: استمرار حضور ما نوجوانان در کلاس‌های قاف سبب خواهد شد تا تعدادی از دوستان و هم‌سن و سالان من در آینده‌ای نه چندان دور به فرهیختگان ادبیات فارسی تبدیل شوند.

وی از مهمان نوازی گلستانی‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: فوق برنامه‌ها و موارد جانبی گنجانده شده در این اردو نشاط بالایی را بین کنش‌گران ادبی ایجاد کرده است.

گفتنی است؛ دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =