آموزه‌های کنشگران ادبی در اردوی قاف تکمیل می‌شود

عضو کانون پرودش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و باشگاه قاف گفت: بهره گیری نوجوانان و کنش‌گران ادبی از سرفصل‌های تخصصی کارگاه‌های آموزشی اردوی قاف سبب می‌شود تا آموزه‌های ادبی شرکت‌کنندگان غنی‌تر و تکمیل شود.

آراز باقری‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: به طور معمول در استان‌های کم برخوردار و محروم امکان دسترسی به استادان و مدرسان مطلوب فراهم نیست اما این خلا در اردوهای ملی قاف برطرف شده است.

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و باشگاه قاف ادامه داد: هرچند مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانستنی‌ها و آموزه‌های زیادی را در حوزه ادبیات به ما ارائه می‌دهند اما برای رسیدن به پختگی و کمال حضور در چنین اردوهایی ضروری است.

باقری زاده گفت: استفاده نوجوانان و کنش‌گران ادبی از سرفصل‌های تخصصی کارگاه های آموزشی اردوی قاف سبب می شود تا آموزه‌های ادبی شرکت‌کنندگان غنی‌تر و تکمیل شود.

وی با بیان این‌که‌ جامعه فاخر ادبیات هیچ‌گاه از فرهیختگان و اساتید مطرح تهی نخواهد شد،  افزود: ما کنش‌گران ادبی و نوجوانان ایرانی تلاش خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت‌های آموزشی بتوانیم جا پای بزرگان بگذاریم.

گفتنی است؛ دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا هم عهده‌دار آموزش بخش شعر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =