کد خبر: 343621
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کاروان اربعینی تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری در گلستان

همزمان با برگزاری اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی در گلستان، کاروان اربعینی تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در شهر فاضل آباد مستقر و نمایش بیرق سرخ بر روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با چهارمین روز برگزاری اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی در علی آبادکتول استان گلستان، نمایش‌ بیرق سرخ به کارگردانی صادق کیانی مقدم بر روی تماشاخانه‌ سیار کانون برای نوجوانان و علاقه مندان شهر فاضل آباد شهرستان علی‌آبادکتول به نمایش درآمد.

این نمایش در دو نوبت در محلات گلستان و فرهنگیان شهر فاضل آباد بر روی صحنه رفت و با استقبال نوجوانان روبرو شد.

صادق کیانی‌مقدم، فاطمه جعفری و فاطمه فراتی از بازیگران این نمایش بوده و ساخت دکور و عروسک برعهده علیرضا حسین‌پور قرار داشت.

نگین کشاورز به عنوان دستیار صحنه، افکت و موسیقی، راحله حمزه به عنوان منشی صحنه در تولید این اثر همکاری داشتند.

 انتخاب موسیقی بر عهده صادق کیانی مقدم بود و مینا بهرامی تبار وظیفه روابط عمومی و عکاسی این مجموعه را برعهده داشت.

گفتنی است؛ نمایش تولید مرکز تاتر و تاتر عروسکی کانون با همکاری تماشاخانه سیار است که علاوه بر اجرای نمایش‌های آیینی ویژه اربعین برنامه‌های فرهنگی هنری چون قصه‌گویی نقالی، پرده‌خوانی، مسابقه، معرفی کتاب و دل‌نوشته‌های حسینی ویژه کودکان و نوجوانان هم اجرا می‌شود.

کاروان اربعینی تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری در گلستان

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله با حضور در مرزهای ورودی به کربلای معلی و عتبات عالیات برنامه‌های فرهنگی برای بچه های حاضر در پیاده روی اجرا می‌کردند؛ اما امسال بنا به تصمیمات ستاد اربعین، تماشاخانه‌های سیار کانون با حضور در استان‌ها ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری خود را برای کودکان و نوجوانان جامانده از اربعین اجرا می‌کنند.

گفتنی است؛ دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

کاروان اربعینی تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری در گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =