کد خبر: 343691
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
بازدید 11
رئیس ایرنا استان سمنان: اتفاق‌های بزرگی در کانون سمنان افتاده است

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید کانون پرورش فکری در استان سمنان اتفاق‌های مهم و بزرگی در این اداره کل افتاده است، گفت: نتایج بررسی‌های انجام‌شده، نشان می‌دهد که اداره کل کانون پرورش فکری استان سمنان در چند ماه اخیر رشد قابل‌توجهی در فعالیت‌های خود داشته و این قابل‌تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سعید صادقی‌مقدم، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در حاشیه بازدید فروهر معدنی، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از خبرگزاری ایرنا، در سخنان مبسوطی با اشاره به همکاری‌های قابل‌توجه خبرگزاری دولت و کانون پرورش فکری در استان سمنان اظهار کرد: کانون پرورش فکری استان سمنان در دوره مدیریت جدید، برخلاف گذشته که کمترین ارتباط را با رسانه‌ها داشت، دارای ارتباطات گسترده‌ای با همه رسانه‌ها ازجمله خبرگزاری جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری دولت با تمام توان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان سمنان حمایت می‌کند و آنها را پوشش رسانه‌ای خواهد داد.

رئیس ایرنا استان سمنان: اتفاق‌های بزرگی در کانون سمنان افتاده است

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید کانون پرورش فکری در استان سمنان اتفاق‌های مهم و بزرگی در این اداره کل افتاده است، گفت: خبرنگاران خبرگزاری دولت به‌عنوان ناظران بیرونی بر فعالیت همه ادارات کل و مدیران نظارت می‌کنند و نتایج بررسی‌های انجام‌شده، نشان می‌دهد که اداره کل کانون پرورش فکری استان سمنان در چند ماه اخیر رشد قابل‌توجهی در فعالیت‌های خود داشته و این قابل‌تقدیر است.

وی با تمجید از فعالیت‌های مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، خواستار حمایت‌های بیشتر استانی و ملی از این دستگاه مهم حوزه تعلیم و تربیت در استان سمنان شد.

صادقی‌مقدم بیان کرد: خبرگزاری دولت حامی همه مسؤولانی است که به حوزه رسانه توجه کافی دارند و از طرفی در پیگیری فعالیت‌های دستگاه متبوع خود شبانه‌روزی در میدان هستند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان گفت: مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ازجمله مدیرانی است که همواره و در تمام ساعات شبانه‌روز در میدان حضور دارد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران است.

صادقی‌مقدم با اشاره به لزوم تقویت فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان در کشورمان، از طراحی برنامه‌های قابل‌توجه با حضور عموم مردم در استان سمنان ازجمله برنامه رصد عمومی نجوم و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در این استان در ماه‌های اخیر قدردانی کرد و خواستار تقویت این برنامه‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان خود از چهره‌های مطرح حوزه رسانه در کشور و استان سمنان محسوب می‌شود، گفت: یکی از آفت‌های جدی عموم دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان به‌ویژه در کانون پرورش فکری در گذشته این بوده است که مدیران ارتباط مطلوبی با خبرنگاران نداشته‌اند و این امر خوشبختانه در کانون پرورش فکری استان سمنان اکنون دیگر وجود ندارد.

رئیس ایرنا استان سمنان: اتفاق‌های بزرگی در کانون سمنان افتاده است

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان تصریح کرد: هر دستگاهی که با رسانه‌ها ارتباط خوبی برقرار کند، در پیشبرد امور خود نیز با موفقیت‌های بیشتری همراه خواهد بود و کانون پرورش فکری استان سمنان به حوزه رسانه و فضای مجازی با نگرش مطلوبی نگاه می‌کند و این امر ارزنده است.

فروهر معدنی، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه سفر به استان سمنان، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان (ایرنا)، با رئیس و خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌وگو کرد و به پرسش‌های خبرنگاران آن پاسخ داد.

در این مراسم، مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سکینه پارسا کارشناس مسؤول فرهنگی اداره کل استان و الهام عباسی، کارشناس روابط‌عمومی این اداره کل، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون را همراهی می‌کردند.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =